Hjälp i kassan

Din varukorg är tom

Din varukorg är tom

Return To Shop

 

Vanliga frågor i varukorgen

Svar: Om du har fyllt i antal i produkten så är det det som gäller. Du ser även detta antal under PRODUKT-raden. Låt det stå som "1", det är 1 st av det "paketet" innehållande X antal du har lagt i varukorgen. Antalet i varukorgen ger ingen mängdrabatt. Om du ändrar det fältet så gångar du bara priset.

Svar:  Kontrollera så att du har angett antal i produkten. Detta behöver du göra på exempelvis dekaler, affischer och visitkort.

Svar:  Från det att varorna skickas från oss till dig tar det oftast bara någon dag. Vi garanterar dock aldrig leveranstiden. Vi kan endast garantera tillverkningstiden. Uppskattade leveranstider för olika produkter finns under fliken "LEVERANSTIDER"

Svar:  Om du hämtar varor här så kan vi ge en garanti för att varorna är klara efter överenskommen tid. Vi kan inte garantera mer än så. Det går bra att boka egen frakt och då kommer du i så fall överens med fraktbolaget om sådant utan vår inblandning.

Svar:  Nej, det kan vi tyvärr inte. Vi måste se att betalningen har hunnit komma in på vårt bankgiro. Detta tar för det mesta en dag.

Svar:  Om vi har kommit överens om detta innan ordern är lagd är detta möjligt. I övrigt har vi inget öppet köp eller bytesrätt på några av våra produkter. I princip allt specialtillverkas eller beställs in av oss i samband med försäljning. Frågor om byte i efterhand besvaras alltid med ett nej.

Svar:  Om det verkar som ett tekniskt problem med sidan så prova att byt enhet, webbläsare och kontrollera så att du har en bra internetuppkopling. Kvarstår problemet så tveka inte att kontakta oss.